به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله، علیرضا طاووسی، مدیر مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله طی پیامی آغاز سال 1402 و حلول ماه مبارک رمضان را تبریک عرض گفت.

متن پیام بدین شرح است :

به نام خداوند نون و قلم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

خداوند متعال را شاکریم که بازهم توفیق حلاوت حلول سالی دیگر را برای ما ارزانی داشت تا با تدبر در آنچه که گذراندیم در سایه کرامتش دل به تلاشی افزون برای عزت و کامیابی خویش ببندیم. سعادتمندیم که سال جدید با بروز و ظهور بهار قرآن و ماه مبارک رمضان همراه است تا هم‌پای عشق‌ها، امیدها و نویدها، دل‌ها را به نور ایمان برافروزیم؛ دست‌ها را با تحول و شکوفایی همراه سازیم و گام‌هایی استوار در جهت سربلندی مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله برداریم. امیدواریم سال 1402 همانند مسیری که از یک سال گذشته شروع کردیم، سال تداوم تحولات اثربخش، تحقق ایده‌ها و طرح‌های ماندگار در دو حوزه تربیتی و استعدادیابی بوده و بتوانیم زمینه به فعلیت رسیدن همه ظرفیت‌های علمی، فکری و اجرایی متربیان را در صحنه عمل بیش‌ازپیش فراهم نماییم.

در پایان ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان به خانواده بزرگ سلاله، سالی سرشار از برکت، موفقیت و معنویت را از خداوند سبحان و در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر ارواحنافداه برای همه شما عزیزان مسئلت دارم.

 

علیرضا طاووسی

مدیر مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *