در شب ولادت امام زمان ارواحنافداه نوجوانان سید مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله شعبه قم میزبان عاشقان و منتظران ظهور حضرت مهدی ارواحنافداه بودند که برای برگزاری شب احیا در این مرکز گرد هم آمده بودند.

به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله، حجت‌الاسلام مصطفی طالبی در جمع نوجوانان مرکز سلاله با اشاره به به  حجمه‌های دشمن از طریق فضای رسانه گفت: انگلیس و یهود برای  رسیدن به اهداف شیطانی خود زمینه های انحراف مردم جهان را به سوی فرقه های شیطانی سوق می‌دهند و از طریق بازی‌ها، فیلم‌های هالیوودی، فکر جوانان را مشغول می‌کنند تا این دل به یاد امام زمان ارواحنافداه نباشد.

وی دین‌دانی، دین‌داری و دین‌بانی را برای رهایی از این مشکلات ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مثل شهدا برای امام زمان فداکاری و برای ظهور ایشان تلاش کنیم تا حضرت بقیة‌الله ارواحنافداه غریب نمانند.

تلاوت قرآن کریم توسط سید امیرحسین بلاغی، دکلمه‌خوانی سید حسین چهل‌اخترانی و سید علی‌اصغر بزرگ‌زاده‌رضوی، زمزمه زیارت عاشورا توسط سید محمدحسین مستجاب‌الدعوه و مناجات‌خوانی و زمزمه دعای کمیل توسط حاج ابوالفضل فیض‌الله‌زاده همراه با نوجوانان مرکز سلاله و شب‌زنده‌داران، اجرای گروه سرود سلالة‌النبی صلی‌الله‌وعلیه‌وآله، هم‌خوانی سرود فرمانده سلام و صرف سحری از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود.

هم‌چنین همزمان با صبح میلاد باسعادت حضرت مهدی ارواحنافداه، ایستگاه صلواتی نوجوانان هیئت سلالةالنبی صلی‌الله‌و‌علیه‌و‌آله مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله شعبه قم در گذر بهار منتهی به حرم مطهر کریمه اهل بیت علیهم‌السلام برپا و صبحانه که توسط متربیان تهیه شده بود، توزیع شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *