مسئول تربیت و پژوهش مرکز سلاله با اعلام این خبر، اظهار کرد: کارگاه هم‌اندیشی مبانی تربیتی پس از بلوغ با محوریت اندیشه مرحوم استاد علی صفایی، در مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله، مهدی نفیسی‌مهر گفت: این کارگاه 3 روزه با حضور مربیان تربیتی و کادر شعب اصفهان و قم مرکز سلاله و با تسهیل‌گری حجت‌الاسلام معین علیزاده؛ کارشناس مباحث تربیتی در این مرکز برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت مبانی و محتواهای تربیتی مجموعه های فرهنگی، اظهار کرد: در این مجموعه‌ها، هم‌سو و هم‌کلام شدن همه ارکان مجموعه نسبت به مبانی تربیتی نقش بسیار مهی را ایفا می کند. ما نیز برآن شدیم مبانی و محتواهای تربیتی مرکز را پس از بازنگری، به صورت دسته‌جمعی بازخوانی کرده و نسبت به آن به فهم مشترک برسیم.

نفیسی‌مهر با بیان اینکه این دوره براساس نیازهای اولیه یک مربی که قصد کار تخصصی در تربیت دارد طراحی شده است، خاطرنشان کرد: پس از رسیدن به فهم مشترک، لازمه اقدام تربیتی صحیح توسط مربیان این بود که بتوانند براساس این شناخت‌ها، طرح‌های حلقه‌های رویش خود را، بازطراحی کنند.

وی ادامه داد: در این دوره ضرورت و اهمیت تربیت، مفهوم تربیت و روش تربیت صحیح قبل و پس از بلوغ، از دیدگاه مرحوم استاد علی صفائی مورد بحث و گفت‌و‌گو قرار گرفت.

لازم به ذکر است این کارگاه در روزهای شنبه ۲۹ بهمن ماه در شهر اصفهان و پنج‌شنبه ۱۱ و جمعه ۱۲ اسفندماه در شهر قم برگزار شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *