همزمان با ماه پرفضیلت رجب، آیین افتتاحیه ترم زمستان‌بهار 1402-1401 مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله شعبه قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله، حجت الاسلام علی حق شناس؛ مدیر مرکز سلاله شعبه قم در این ویژه برنامه توضیحاتی پیرامون افتتاحیه ترم زمستان‌بهار 1402-1401 مرکز سلاله شعبه قم ارائه نمود.

پرسش و پاسخ قرآنی با حضور نخبه قرآنی حجت الاسلام علی رضازاده جویباری، مدیحه سرایی کربلایی سید مهدی ابراهیمی، تقدیر از نفرات برگزیده ترم پاییز 1401 مرکز سلاله شعبه قم و مسابقه‎‌های شاد و جذاب از دیگر برنامه های این افتتاحیه بود.

گفتنی است؛ علی رضازاده جویباری، حافظ کل قرآن متولد سال ۱۳۷۰ از استان قم است و فعالیت قرآنی خود را از سن چهار سال و نیم آغاز کرد.

رضازاده جویباری با همراهی پدرش توانست در ابتدا تا حدود پنج سالگی روخوانی قرآن و الفبا را فراگیرید و لذت کتابخوانی را در ۵ سالگی با روخوانی قرآن، چشید. وی توانست تا هفت سالگی حافظ کل قرآن شود و قرآن را به صورت کلمه به کلمه در ابتدا، میان بازی‌های کودکانه فراگرفت و سپس با برنامه‌ای منظم و صوت سه بار تکرار استاد شهریار پرهیزکار، حفظش را دنبال کرد تا موفق به حفظ کل قرآن شد.

وی پس از تسلط به دو زبان انگلیسی و عربی از سال ۱۳۷۹، نخستین سفر تبلیغی خود را به کشور لبنان آغاز کرد و پس از آن در سال ۸۰ به کشورهای فرانسه و بلژیک سفر کرد و توانست تا سال ۱۳۸۴ به قریب ۲۰ کشور دنیا سفر کند و علاوه بر بهره‌مندی از تجربیات تبلیغی و حس مفید بودن به عنوان حافظ شیعه و مسلمان، زمینه ترغیب و تشویق سایر علاقه‌مندان به این عرصه را فراهم کند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *