راه‌کارهای «مهارت زندگی» و «تربیت کودک» در کارگاه‌های آموزش خانواده مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله شعبه اصفهان تبیین شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله، دی‌ماه فصل امتحانات بچه‌هاست و مرکز سلاله، این فرصت را غنیمت شمرده، تا برای خانواده ها، تدارک دوره‌های آموزشی ببیند.

این دوره‌ها شامل کارگاه «تربیت کودک» با موضوع «مدارا با کودک تا کجا؟» با حضور خانم فائزه احمدی‌فراز؛ کارشناس ارشد مشاوره مدرسه ویژه گروه سلام و کارگاه «مهارت های ده گانه زندگی» با حضور حجت‌الاسلام مهدی غریبی؛ کارشناس مذهبی و خانواده ویژه گروه‌های سلمان، فجر، نور و یاسین برگزار شد.

فائزه احمدی فراز با برشمردن تفاوت‌های تربیت، تأدیب و تعلیم، جایگاه و حدود مدارا در تربیت و تفاوت های آن با نازپروردگی را بررسی کرد.

حجت‌الاسلام مهدی غریبی «برخورداری از صمیمیت در ابعاد مختلف روابط خانوادگی»، «وفاداری بین خانواده» و «درمان اختلالات خانوادگی» را بخشی از مقدمات لازم برای بهره‌مند شدن از مهارت زندگی برشمرد و در ادامه به بیان «ابعاد مختلف صمیمیت بین زوجین» پرداخت.

نکته قابل توجه این دوره‌های آموزشی، استقبال خوب خانواده‌ها و تاکید آن‌ها بر استمرار کارگاه‌های خانوادگی با حضور مشاوران توانا و در موضوعات گوناگون مورد نیاز خانواده‌ها می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *