عصر یکشنبه 4 دی‌ماه، نشست صمیمی اعضای شورای آموزش مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله شعبه اصفهان با مدیرعامل بنیاد خیریه راهبری آلاء برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله، حجت الاسلام فرشاد توسلی؛ مدیر مرکز سلاله شعبه اصفهان در ابتدای این نشست گزارشی کوتاه از فعالیت‌های متربیان در شورای آموزش مرکز ارائه داد و سپس هر کدام از اعضاء به معرفی خود و فعالیت‌های خود پرداختند.

حجت‌الاسلام شیخ علی دیانی؛ مدیرعامل بنیاد خیریه راهبری آلاء در ادامه این نشست به جایگاه سادات در فرهنگ دینی و لزوم توجه متربیان مرکزسلاله به نقشی که می توانند در جامعه ایفا نمایند اشاره و آن‌ها را به قدرشناسی از زمینه‌ها و فرصت‌ها دعوت و برایشان آرزوی موفقیت نمود.

در پایان این نشست صمیمی، اعضای شورای آموزش مرکز سلاله شعبه اصفهان، هدایای معنوی خود را از مدیریت بنیاد آلاء دریافت نمودند.

همچنین در این نشست، سعید علی‌خاصی؛ معاون طرح و برنامه، مهدی ذوالفقاری؛ معاون مالی، اداری و پشتیبانی بنیاد آلاء و علیرضا طاووسی؛ مدیر مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله نیز حضور داشتند.

لازم به ذکر است؛ اعضای شورای آموزش مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله شعبه اصفهان، شامل متربیانی می باشد که در کلاس های استعدادی مرکز، به عنوان استاد، مشغول فعالیت شده اند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *