مسئول تربیت و پژوهش مرکز سلاله با اعلام این خبر گفت: ترم پاییز ۱۴۰۱ مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله با حضور 274 متربی در قالب ۱۸ گروه از روز شنبه ۱۶ مهرماه در شعب اصفهان و قم آغاز و تا روز پنج‌شنبه 1 دی‌ماه ادامه داشت.

به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله، مهدی نفیسی مهر با تأکید بر اینکه جلسات فرهنگی تربیتی رویش با هدف آشنایی و تقویت آداب اجتماعی، تقویت قوه خلاقیت و ایجاد انس و علاقه نسبت به تقیدات مذهبی برگزار شد، تصریح کرد: متربیان در این ترم طبق سرفصل های مشخص شده، شامل ادب ارتباط با مربی، کادر و حضور در کلاس، ادب نسبت به پدر و مادر و آداب میهمانی و میزبانی، خلاق‌شو و آمادگی دوران بلوغ جنسی برای پایه های چهارم تا هفتم، خودشناسی برای پایه هشتم، اخلاق باطنی برای پایه نهم، نهج البلاغه برای پایه دهم و آشنایی با نظام های جهانی و نقد آن برای پایه های یازدهم در جلسات رویش حاضر شدند.

مسئول تربیت و پژوهش مرکز سلاله در ادامه به کلاس های استعدادی ترم پاییز ۱۴۰۱ اشاره و خاطرنشان کرد: متربیان شعب اصفهان و قم مرکز سلاله در دو ساحت علمی فناوری و فرهنگی هنری در کلاس های مبانی برنامه نویسی، کامپیوتر کاربردی، عکاسی، طراحی، نقاشی خط، برنامه نویسی، رباتیک، نانو تکنولوژِی و تولیدات رسانه شرکت نمودند.

نفیسی مهر ارتباط با پشتیبان تحصیلی، کلاس های تقویتی کنکور، جلسات مشاوره و برنامه های ورزشی و تفریحی را از جمله برنامه های پایه دوازدهم مرکز سلاله در ترم پاییز 1401 برشمرد.

نفیسی مهر با تأکید بر اهمیت کسب سواد رسانه ای و سواد مالی، برای متربیان پایه‌های هفتم تا یازدهم افزود: متربیان مرکز سلاله در ترم پاییز در دوره های مبانی سواد رسانه و تفکر نقادانه برای پایه هفتم، سواد بازی، فیلم و انیمیشن برای پایه هشتم، کارگاه انتخاب رشته تحصیلی برای پایه نهم، مهارت های مدیریت درآمد و هزینه های شخصی نوجوان برای پایه دهم و متربیان پایه یازدهم در دوره آشنایی با مشاغل آزاد و کارمندی حاضر شدند.

وی با بیان اینکه کلاس های انجمن نامه آسمانی با هدف انس متربیان با قرآن کریم و  تشخیص استعداد قرآنی متربیان در یکی از حوزه های حفظ، قرائت و مفاهیم برگزار شد، عنوان کرد: این کلاس ها با موضوع روخوانی و روانخوانی برای پایه های چهارم تا ششم و مفاهیم برای پایه های هفتم تا یازدهم برگزار شد.

مهدی نفیسی مهر برنامه های مناسبتی، کارگاه آموزش خانواده، دورهمی های خانوادگی، طرح مطالعاتی کتاب، جلسات مشاوره، انجمن اولیاء، برنامه های ورزشی، اردوهای تربیتی و آموزشی، شورای جوانه ها (دانش آموزی) و شورای مشورتی مربیان تربیتی را از دیگر برنامه های این مراکز در ترم پاییز۱۴۰۱ برشمرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *