مهدی نفیسی مهر با اعلام این خبر گفت: کارگاه روش تولید محتوای جلسات رویش با حضور مربیان تربیتی و کادر شعب اصفهان و قم در 4 جلسه 8 ساعته به تدریس حجت الاسلام معین علیزاده؛ کارشناس مباحث تربیتی در مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله، مسئول تربیت و پژوهش مرکز سلاله با اشاره به اهمیت مبانی و محتواهای تربیتی مجموعه های فرهنگی، اظهار کرد: در این مجموعه‌ها، هم‌سو و هم‌کلام شدن همه ارکان مجموعه نسبت به مبانی تربیتی نقش بسیار مهی را ایفا می کند. ما نیز برآن شدیم مبانی و محتواهای تربیتی مرکز را پس از بازنگری، به صورت دسته‌جمعی بازخوانی کرده و نسبت به آن به فهم مشترک برسیم.

وی با بیان اینکه این دوره براساس نیازهای اولیه یک مربی که قصد کار تخصصی در تربیت دارد طراحی شده است، خاطرنشان کرد: پس از رسیدن فهم مشترک، لازمه اقدام تربیتی صحیح توسط مربیان این بود که بتوانند براساس این شناخت‌ها، طرح‌های حلقه‌های رویش خود را، بازطراحی کنند.

نفیسی مهر گفت: در این دوره ضرورت و اهمیت تربیت، مفهوم تربیت و روش تربیت صحیح از دیدگاه مرحوم استاد علی صفائی مورد بحث و گفت‌و‌گو قرار گرفت.

ایشان در ادامه به ویژگی های این دوره اشاره و تصریح کرد: در این دوره سعی شده بود کارگاه به روش اکتشافی برگزار شد به این معنا که مربیان به حلقه های مختلف تقسیم و راجع به سوال های مطرح شده بحث و تبادل نظر می کردند و در ادامه توسط استاد جمع‌بندی می‌شد.

لازم به ذکر است این کارگاه در روزهای 28 و 29 مهرماه در شهر قم و 5 و 6 آبان‌ماه در شهر اصفهان برگزار شد.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *