مدیر مرکز سلاله شعبه اصفهان با اعلام این خبر گفت: امسال نوجوانان سید مرکز تربیتی و پرورش استعدادسلاله، سفیر عیدالله الاکبر عید سعید غدیرخم شدند.

حجت الاسلام فرشاد توسلی با تأکید بر اینکه برای عید غدیر، سفارش شده است که هرچه در توان دارید، به میدان بیاورید. هدیه بدهید، اطعام کنید، زمینه شادی اطرافیانتان را فراهم کنید، داستان غدیر را یادآوری کنید، شاد بپوشید و شادی تان را ابراز کنید، خاطرنشان کرد: از همین رو بچه های مرکز سلاله که همگی از سادات و ذریه حضرت زهرا علیهاالسلام هستند،  هرکدام بخشی از این برنامه ها را تدارک نمودند تا بتوانند به سهم خود  تبلیغ کننده غدیر باشند.

وی تشکیل گروه سرود و کار کردن بر روی آن  تشکیل کارگاه قصه خوانی غدیر، جمع آوری منابع مالی برای برپایی ایستگاه صلواتی، تهیه هدیه برای کودکان، برنامه ریزی برای اطعام غدیر، برنامه ریزی برای برگزاری جشن به مناسبت عیدسعید غدیر و برگزاری هیات و نیز مسابقه دوچرخه سواری، به مناسبت عید غدیر، بخشی از این فعالیت ها برشمرد.

فرشاد توسلی با بیان اینکه این فعالیت ها از ۱۷ تیرماه آغاز و تا ۲۷ تیرماه ادامه داشت، عنوان کرد: امیدواریم توانسته باشیم، قدمی ولو کوچک برای احیای غدیر برداریم.

همچنین علی حق شناس؛ مدیر مرکز سلاله شعبه قم اجرای خیابانی گروه سرود سلالة النبی صلی الله علیه و آله و سلم، جشن عید غدیرخم، زیارت دسته جمعی حرم حضرت معصومه علیهاالسلام، اجرای کاروان شادی در دهه امامت و ولایت، توزیع عیدی توسط متربیان در بین مردم و اطعام را از جمله برنامه های این برنامه های مرکز سلاله شعبه قم برشمرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *