مسئول تربیت و پژوهش مرکز سلاله با اعلام این خبر گفت: تابستان داغ مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله با حضور 306 متربی در قالب 18 گروه از روز شنبه 4 تیرماه در شعب اصفهان و قم آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله، مهدی نفیسی مهر با تأکید بر اینکه دغدغه اصلی مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله تربیت است، تصریح کرد: جلسات فرهنگی تربیتی رویش با هدف تقویت هوش هیجانی و رشد تقیدات مذهبی، تحکیم عقاید و کسب مهارت های اجتماعی در کنار رشد اخلاقی برگزار می شود.

وی ادامه داد: متربیان در این ترم طبق سرفصل های مشخص شده طرح ۹ ساله شجره طوبی، شامل روخوانی کتاب و تولید نشریه دیواری و سه بعدی و تولید کتاب برای پایه های چهارم تا ششم شگفتی های افرینش (توحید) برای پایه هفتم، احکام برای پایه هشتم، راهنماشناسی برای پایه نهم، دشمن شناسی برای پایه دهم و حکومت اسلامی برای پایه های یازدهم در جلسات فرهنگی تربیتی رویش حاضر شدند.

مسئول تربیت و پژوهش مرکز سلاله در ادامه به کلاس های استعدادی ترم تابستان 1401 اشاره و خاطرنشان کرد: متربیان شعب اصفهان و قم مرکز سلاله در دو ساحت علمی فناوری و فرهنگی هنری در کلاس های لذت های علوم، نقاشی، سفالگری، کار با چوب، نجوم، رباتیک مقدماتی1و2، لذت های فارسی، مبانی پرواز، عکاسی، خوشنویسی، آزمایشگاه علوم، مبانی کلیپ سازی، برنامه نویسی، رباتیک و نانو تکنولوژِی و پویانمایی شرکت می نمایند.

همچنین از ابتدای این ترم، برنامه جامع سال کنکور ویژه ی متربیان سال دوازدهم هر دو شعبه با محوریت خدمات کمک تحصیلی و روانشناختی لازم در این دوران و محدود نمودن برنامه استعدادی، آغاز می شود.

نفیسی مهر با تأکید بر اینکه پرورش استعداد و مهارت باید توأم با یکدیگر باشد، افزود: متربیان مرکز سلاله در جهت کسب مهارت های عملی در کنار دانش افزایی، در کارگاه مهارت های خانه داری،کار با دست، ارتباط با طبیعت، انجام بازی های فکری، کار با کامپیوتر، کمک های اولیه، فن بیان، کار با ابزارهای فنی و روش‌های مطالعه و تست زنی حاضر می شوند.

وی با بیان اینکه کلاس های انجمن نامه آسمانی با هدف انس متربیان با قرآن کریم و  تشخیص استعداد قرآنی متربیان در یکی از حوزه های حفظ، قرائت و مفاهیم برگزار می شود، عنوان کرد: این کلاس ها در ۱۲ جلسه با موضوع روخوانی و روانخوانی برای پایه های چهارم تا ششم و مفاهیم برای پایه های هفتم تا یازدهم برگزار شد.

مهدی نفیسی مهر برنامه های مناسبتی، کارگاه آموزش خانواده، جلسات مشاوره، انجمن اولیاء، برنامه های ورزشی، اردوهای تربیتی و آموزشی، شورای جوانه ها (دانش آموزی)، شورای مشورتی مربیان تربیتی، جشنواره سلاله تلنت و بازدیدهای علمی و تربیتی  را از دیگر برنامه های این مراکز در ترم تابستان 1401 برشمرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *