همزمان با میلاد باسعادت حضرت زهرا علیهاالسلام جمعی از متربیان گروه شهید زین الدین مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله شعبه قم با حضور در خانه  شهید محمدمهدی لطفی نیاسر با خانواده این شهیدان والامقام دیدار و گفت و گو نمودند.

به گزارش روابط عمومی مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله؛ در این دیدار پدر شهید لطفی نیاسر با اشاره به روش زندگی شهید در دوران نوجوانی، پیرامون ارزش و اهمیت دوران نوجوانی مطالب ارزشمندی را بیان و خاطرنشان کرد: در دوران نوجوانی توجه ویژه ای به موضوع تحصیل علم داشته باشند چرا که شهید لطفی نیاسر در دوران نوجوانی اهمیت خاص و شدیدی به درسشان داشتند و در مدرسه تیزهوشان مشغول به تحصیل بودند.

در ادامه متربیان سوالاتی را در مورد نحوه و مکان شهادت این شهید بزرگوار پرسیدند که پدر شهید توضیحات مفصلی را در این مورد داد.

گفتنی است، شهید محمد مهدی لطفی نیاسر هشتم دی ۱۳۶۱ در خانواده‌ای در شهر مقدس قم به دنیا آمد. پدرش آیت الله لطفی کاشانی از اساتید حوزه علمیه قم، و مادرش از سلاله سادات و خواهر شهید و دو جانباز است. این شهید بزگوار در ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ همراه با شش تن از همرزمانش در پایگاه هوایی تیفور سوریه با حمله مستقیم هواپیماهای رژیم جنایت‌کار اسرائیل به شهادت رسید و شهید «راه نابودی اسرائیل» نام گرفت.

مقام معظم رهبری پس از شهادت ایشان در دیدار خانواده شهید فرمودند:

این جوان را من چندباری دیده بودم، جوانی پویا و سرزنده بودند و ارزش کار ایشان و شهدای مدافع حرم در این است که بر خلاف زمان جنگ تحمیلی که صداوسیما و همه جامعه درباره جنگ صحبت می‌کردند، الان فضای جنگی در کشور حاکم نیست و صدای توپ‌ها شنیده نمی‌شود ولی این شهید، خانواده و فرزندان کوچکش را رها کرد و جان خود را فدای هدف و دفاع از حرم کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *