برنامه‌های ترم پائیز مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله با حضور ۲۶۲ متربی در قالب ۱۶ گروه از روز شنبه ۱۰ مهرماه در شعب اصفهان و قم آغاز و تا روز پنج شنبه 2 دی ماه ادامه داشت.

به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله، مسئول تربیت و پژوهش مرکز سلاله با بیان اینکه کلاس‌های مرکز سلاله در این ترم به صورت حضوری و با حفظ پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، گفت: کلاس های استعدادی شعب اصفهان و قم مرکز سلاله در دو ساحت علمی فناوری و فرهنگی هنری برگزار و متربیان در کلاس‌های عکاسی، مبانی برنامه نویسی، مبانی کامپیوتر، برنامه نویسی، رباتیک، نانو، خوشنویسی و کلیپ سازی شرکت نمودند.

مهدی نفیسی مهر با تأکید بر اینکه جلسات فرهنگی تربیتی رویش با هدف ارتقای سطح توانمندی متربیان در تمام ساحات وجودی انسان و رسیدن به انسان کامل، سالم و متعالی برگزار شد، خاطرنشان کرد: متربیان در این ترم طبق سرفصل‌های مشخص شده طرح ۹ ساله شجره طوبی، شامل حدیث خوانی، مدیریت زمان و ارزش علم برای پایه‌های چهارم تا ششم، رمز موفقیت نخبگان، خودشناسی و اخلاق باطنی برای پایه های هفتم تا نهم و نهج البلاغه و اقتصاد و تجارت برای پایه دهم و یازدهم در جلسات فرهنگی تربیتی رویش حاضر شدند.

وی با بیان اینکه کلاس‌های انجمن نامه آسمانی با هدف انس متربیان با قرآن کریم و  تشخیص استعداد قرآنی متربیان در یکی از حوزه‌های حفظ، قرائت و مفاهیم برگزار می‌شود، عنوان کرد: این کلاس‌ها در ۱۲ جلسه با موضوع روخوانی و روانخوانی برای پایه‌های چهارم تا ششم و حفظ موضوعی قرآن کریم برای پایه‌های هفتم تا یازدهم برگزار می شود.

نفیسی مهر برنامه‌های مناسبتی، عصرانه دانش آموزی با حضور چهره های علمی و فرهنگی، کارگاه سواد مالی و کسب و کار، کارگاه آموزش خانواده، جلسات مشاوره، انجمن اولیاء، برنامه‌های ورزشی، اردوهای تربیتی و آموزشی،  شورای جوانه‌ها، شورای مشورتی مربیان تربیتی، جشنواره سلاله تلنت، بازارچه خیریه سلاله و بازدیدهای علمی و تربیتی را از دیگر برنامه‌های این شعب در ترم پائیز ۱۴۰۰ مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله برشمرد.

لازم به ذکر است، آزمون جامع ترم پائیز 1400 از کلاس های استعدادی و تربیتی برگزار شده در این ترم در مرکز سلاله شعبه قم برگزار شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *