عصرانه دانش آموزی با موضوع «موفقیت کجاست؟» با حضور بهزاد دانشگر، نویسنده کتاب «تندتر از عقربه ها حرکت کن» در مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله شعبه اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله، در این برنامه، بهزاد دانشگر با اشاره به اهمیت “تصویر” در ساختن آینده و تصمیمات انسان، گفت: هر انسانی براساس تصویری که از خودش ساخته است رفتار می کند.

ایشان مطالعه کتاب را در ساخته شدن این تصویر، دارای اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: کتاب تندتر از عقربه ها حرکت کن از کتاب هایی است که می تواند زندگی یک نوجوان را به قبل و بعد از مطالعه خود تقسیم کند.

نویسنده کتاب «تندتر از عقربه ها حرکت کن»  در ادامه به تصویری که زندگی نوید نجات بخش روبروی ما قرار می دهد اشاره و اظهار داشت: اعتقاد به نقش خدا، معجزه، برکت و توکل به خدا و نیز فارغ بودن از کسب ثروت، باور به وعده الهی و دل سوزاندن به مردم، بخشی از تصویری است که نجات بخش جلوی چشمان ما می گشاید.

در ادامه این گفتمان دانش آموزی، متربیان مرکز سلاله به طرح سوالات خود پیرامون کتاب خوانی و کتاب «تندتر از عقربه ها حرکت کن» پرداختند و گره های ذهنی خود را باز نمودند.

در پایان این جلسه حجت الاسلام فرشاد توسلی به برگزاری مسابقه ایدنو در مرکز سلاله شعبه اصفهان اشاره و بیان داشت: در این مسابقه، ایده برگزیده در جهت ساختن یک تصویر برای کلاس های استعدادی مرکز سلاله بر اساس کتاب «تندتر از عقربه ها حرکت کن» از هدیه 500 هزار تومانی مرکز بهره مند و ایده او برای مرکز عملیاتی خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *