برنامه‌های ترم پائیز مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله با حضور ۲۶۲ متربی در قالب ۱۶ گروه از روز شنبه 10 مهرماه در شعب اصفهان و قم آغاز و تا روز سه شنبه 30 آذرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله، مسئول تربیت و پژوهش مرکز سلاله با اعلام این خبر گفت: کلاس‌های مرکز سلاله در این ترم به صورت حضوری و با حفظ پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود.

مهدی نفیسی مهر با تأکید بر اینکه جلسات فرهنگی تربیتی رویش با هدف ارتقای سطح توانمندی متربیان در تمام ساحات وجودی انسان و رسیدن به انسان کامل، سالم و متعالی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: متربیان در این ترم طبق سرفصل‌های مشخص شده طرح ۹ ساله شجره طوبی، شامل حدیث خوانی، مدیریت زمان و ارزش علم برای پایه‌های چهارم تا ششم، رمز موفقیت نخبگان، خودشناسی و اخلاق باطنی برای پایه های هفتم تا نهم و نهج البلاغه و اقتصاد و تجارت برای پایه دهم و یازدهم در جلسات فرهنگی تربیتی رویش حاضر می شوند.

وی در ادامه به کلاس‌های استعدادی ترم پائیز ۱۴۰۰ اشاره و خاطرنشان کرد: متربیان شعب اصفهان و قم مرکز سلاله در دو ساحت علمی فناوری و فرهنگی هنری در کلاس‌های عکاسی، مبانی برنامه نویسی، مبانی کامپیوتر، برنامه نویسی، رباتیک، نانو، خوشنویسی و کلیپ سازی شرکت می نمایند.

وی با بیان اینکه کلاس‌های انجمن نامه آسمانی با هدف انس متربیان با قرآن کریم و  تشخیص استعداد قرآنی متربیان در یکی از حوزه‌های حفظ، قرائت و مفاهیم برگزار می‌شود، عنوان کرد: این کلاس‌ها در ۱۲ جلسه با موضوع روخوانی و روانخوانی برای پایه‌های چهارم تا ششم و حفظ موضوعی قرآن کریم برای پایه‌های هفتم تا یازدهم برگزار می شود.

نفیسی مهربرنامه‌های مناسبتی، کارگاه آموزش خانواده، جلسات مشاوره، انجمن اولیاء، برنامه‌های ورزشی، اردوهای تربیتی و آموزشی،  شورای جوانه‌ها، شورای مشورتی مربیان تربیتی، جشنواره سلاله تلنت و بازدیدهای علمی و تربیتی  را از دیگر برنامه‌های این مراکز در ترم پائیز ۱۴۰۰ برشمرد.

لازم به ذکر است جلسه توجیهی ترم پائیز 1400 در مرکز تربیتی مرکز سلاله شعبه قم با روایتگری جناب آقای سیاری رزمنده دفاع مقدس و از مدافعان حرم و با مرثیه سرایی مداحان اهل بیت علیهم السلام نوجوان، روز دوشنبه 12 مهرماه برگزار شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *