جلسه نقد و بررسی نماهنگ «دهه هشتادی‌ها» در گفتمان دانش آموزی مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله شعبه اصفهان با حضور علی شمس؛ تهیه کننده نماهنگ «دهه هشتادی‌ها»، میلاد دخانچی؛ نویسنده، مجری و منتقد سینما و محمود فروزبخش؛ کارشناس رسانه و فعال فرهنگی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله، علی شمس، تهیه‌کننده نماهنگ دهه هشتادی‌ها در گفتمان دانش آموزی مرکز سلاله شعبه اصفهان که عصر دوشنبه 22 شهریورماه برگزار شد، گفت: من در تجربه کاری‌ام، ساخت آثار مختلفی برای نوجوانان دارم و دغدغه‌ من این است که باید به این قشری که توسط مسئولان فراموش شده‌اند، بیش از پیش توجه کرد.

علی شمس با تأکید بر اینکه باید یک جنبش، برای دیده شدن دهه هشتادی ها شکل بگیرد، گفت: یک اتهامی که به این نسل در فضای رسانه ای وارد می شود این است که دهه هشتادی ها انسان های دین گریزی هستند.

تهیه کننده نماهنگ «دهه هشتادی‌ها» با بیان اینکه نوجوانان این کلیپ همه دهه هشتادی ها نیستند، ادامه داد: این نسل با همه اتهاماتی که به آن ها وارد می شود عاشق و علاقمند به اهل بیت علیهم السلام و امام حسین علیه السلام هستند.

میلاد دخانچی در ادامه در نقد کلیپ دهه هشتادی ها، به سلبریتی زدگی، تسلیم بودن در مقابل جهانی شدن، آقا زدگی و تسلط تشیع عوامانه بر کلیپ اشاره کرد.

محمود فروزبخش ضمن پذیرفتن برخی از نقدهای میلاد دخانچی، آنها را بی ارتباط با کلیپ دهه هشتادی ها دانست و گفت نمی شود هنر را به دادگاه شعارهای انقلابی برد.

در ادامه این برنامه، فعالان دانش آموزی مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله به بیان نظرات و دیدگاه های خود پیرامون این نماهنگ پرداختند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *