مسئول تربیت و پژوهش مرکز سلاله گفت: سواد رفتار در عصر دیجیتال از مهمترین مهارت هایی است که متربیان ما به عنوان یک نخبه جریان ساز باید از آن برخوردار باشند.

به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله، مهدی نفیسی مهر؛ مسئول تربیت و پژوهش مرکز سلاله صبح چهارشنبه 9 تیرماه در نشست هم اندیشی با مرکز تربیت رسانه‌ای باران که به صورت مجازی برگزار می شد، اظهار داشت: مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله می‌کوشد ضمن شناسایی و جذب دانش‌آموزان سید پسر، ایشان را برای تربیت یک جوان نخبه و توانمند در همه عرصه ‌های سیاسى، اجتماعى، اقتصادى و مذهبى همراهی کند.

نفیسی مهر با اشاره به اینکه مرکز تربیتی و پروش استعداد سلاله با هدف تربیت نیروی خلاق، موثر و توانمند در حوزه علم به این عرصه ورود پیدا کرده است، عنوان کرد: سواد رفتار در عصر دیجیتال از مهمترین مهارت هایی است که متربیان ما به عنوان یک نخبه جریان ساز باید از آن برخوردار باشند.

مسئول تربیت و پژوهش مرکز سلاله در ادامه این نشست به تبادل نظر با کارشناسان متخصص مرکز تربیت رسانه‌ای باران پیرامون سرفصل های بازنگری شده سواد رسانه پرداخت.

لازم به ذکر است، «مرکز تربیت رسانه‌ای باران» یک مجموعه تخصصی آموزشی و پژوهشی در حوزه تربیت کودک و نوجوان در حوزه رسانه‌ است که به همت جمعی از پژوهشگران، آموزگاران و طراحان محتوای آموزشی و به پشتوانه بیش از یک دهه تجربه در تدریس، تألیف و انتشار منابع آموزشی تعلیم و تربیت، علوم انسانی و سواد رسانه‌ای راه‌اندازی شده است.

این مرکز تخصصی که فعالیت رسمی خود را از سال 99 آغاز کرده است، خدمات عمومی و تخصصی خود را برای سه گروه کودک و نوجوان، والدین و مربیان و اندیشمندان و پژوهشگران ارائه می‌کند.

برگزاری دوره‌های عمومی و تخصصی آموزشی، انجام طرح‌های پژوهشی، انتشار محتوای آموزشی و ارائه خدمات مشاوره به مراکز و مؤسسات فرهنگی از دیگر فعالیت‌های «مرکز تربیت رسانه‌ای باران» است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *