مدیر مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله شعبه قم گفت: همزمان با میلاد باسعادت امام حسن مجتبی علیه السلام بیش از 400 بسته افطاری ساده در میان خانواده‌های نیازمند شهر قم توزیع ‌شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله، حجت الاسلام علی حق شناس با بیان اینکه یکی از سنت ‌های خوبی که بین مؤمنان رایج است و ریشه در ایمان و اعتقادات آنان دارد، افطاری دادن در ماه مبارک رمضان است، خاطرنشان کرد: افطاری دادن سنت پسندیده‌ ای که ثواب آن در این ایام به اندازه روزه گرفتن است و پیامبر اکرم(صلوات الله علیه) ثواب آن را برابر با شخص روزه ‌دار ذکر کرده ‌اند.

وی با اشاره به جمع شدن سفره‌های افطاری در مساجد، هیأت‌ها و محلات به دلیل شیوع کرونا، گفت: با همکاری کارکنان، مربیان تربیتی و متربیان مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله شعبه قم و با هدف حفظ سنت افطاری دادن به نیازمندان و محرومان، این وعده غذایی در قالب بسته‌های افطاری ساده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، میان خانواده‌های نیازمند و محروم شهر قم توزیع شد.

حجت الاسلام حق شناس در ادامه تصریح کرد: هزینه مورد نیاز برای بسته های افطاری توسط متربیان و خانواده هایشان جمع‌آوری شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *