مسئول تربیت و پژوهش مرکز سلاله با اعلام این خبر گفت: ترم زمستان بهار 1400 – 1399 مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله با حضور ۲۲۵ متربی در قالب ۱۴ گروه از تاریخ 1 بهمن ماه ۱۳۹۹ در شعب اصفهان و قم آغاز و تا تاریخ 31 اردیبهشت ماه ۱400 ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله، مهدی نفیسی مهر با تأکید بر اینکه برنامه های استعدادی و تربیتی مرکز سلاله در این ترم به صورت حضوری برگزار می شود، افزود: کلاس های مرکز سلاله در این ترم حضوری به صورت تفکیک گروهی و حفظ پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی با تأکید بر اینکه دغدغه اصلی مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله تربیت است، تصریح کرد: جلسات فرهنگی تربیتی رویش با هدف تقویت هوش هیجانی و رشد تقیدات مذهبی، تحکیم عقاید و کسب مهارت های اجتماعی در کنار رشد اخلاقی برگزار می شود.

نفیسی مهر ادامه داد: متربیان در این ترم طبق سرفصل های مشخص شده طرح ۹ ساله شجره طوبی، شامل تفکر و خلاقیت و آداب اجتماعی در سیره اهل بیت علیهم السلام برای پایه چهارم، تحلیل فیلم و فروع دین برای پایه پنجم، امر به معروف در سیره پیامبر صلوات الله علیه و خاطره نویسی برای پایه ششم، تقلید و نظم برای پایه هفتم، خداشناسی برای پایه هشتم، خدا و معاد شناسی برای پایه نهم و آشنایی با صحیفه سجادیه برای پایه های دهم در جلسات فرهنگی تربیتی رویش حاضر خواهند شد.

مسئول تربیت و پژوهش مرکز سلاله در ادامه به کلاس های استعدادی ترم زمستان بهار 1400 – 1399 اشاره و خاطرنشان کرد: متربیان شعب اصفهان و قم مرکز سلاله در دو ساحت علمی فناوری و فرهنگی هنری در کلاس های نجوم، طراحی، کلیپ سازی، نانو تکنولوژی، مبانی برنامه نویسی، لذت های ادبیات، خوشنویسی، رباتیک و برنامه نویسی شرکت خواهند نمود.

نفیسی مهر با تأکید بر اینکه متربیان می بایست در کنار پرورش استعداد خود، مهارت های اولیه ای که در طول زندگی به آن احتیاج دارند را بیاموزند، افزود: مهارت آموزی در نظام های آموزشی پیشرفته جایگاه ویژه ای دارد؛ لذا در جهت کسب مهارت های عملی در کنار دانش افزایی، متربیان در این ترم در کارگاه های مهارتی ICDL، امداد و نجات، تعمیر لوازم خانگی، فن بیان و آشنایی با مشاغل نوین و بازار کار حاضر خواهند شد.

ایشان با بیان اینکه کلاس های انجمن نامه آسمانی با هدف آشنایی و ایجاد انگیزه ره آموزان برای کار با قرآن، فصیح خوانی و فهم آیات قرآن برگزار می شود، عنوان کرد: این کلاس ها در 14 جلسه و با موضوع روخوانی و روانخوانی برای پایه های چهارم تا ششم و حفظ موضوعی قرآن کریم برای پایه های هفتم تا دهم برگزار خواهد شد.

مهدی نفیسی مهر با تأکید بر اینکه کلیه برنامه های شعب اصفهان و قم در این ترم با رعایت اصول بهداشتی انجام می شود، گفت: برنامه های مناسبتی، کارگاه آموزش خانواده، جلسات مشاوره، نشست های بصیرتی، برگزاری مسابقه کتابخوانی، لیگ های بازی، اردوهای تربیتی و آموزشی، پخش فیلم های تربیتی و رزمایش همدلی و کمک مومنانه از دیگر برنامه های این مراکز در ترم زمستان بهار خواهد بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *