ترم پاییز 1397 مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله شعبه قم با تشکیل کلاس های فرهنگی تربیتی، جلسات قرآنی و کارگاه های استعدادی در تاریخ 5 مهر آغاز و در 22 آذر به پایان رسید. در ادامه مختصری از فعالیت های ره آموزان در این شعبه را ملاحظه می کنید.

در این ترم ره آموزان در سه دسته کلاس فعالیت داشتند:1- کلاس های فرهنگی تربیتی رویش 2- جلسات قرآنی نامه های آسمانی 3- کارگاه های استعدادی که شامل: کامپیوتر،عکاسی، نجوم،طراحی، بازیگری و ماکت سازی بود و در روزهای پنجشنبه برگزار می گردید
در کنار این کلاس ها فعالیت های فوق برنامه از قبیل: اردوی های دانش آموزی، گردش هفتگی،زیارت های دست جمعی، تهیه و طبخ غذا، شبی در سلاله، هیئت خانوادگی، شرکت در نماز جمعه، فعالیت های ورزشی، مسابقات تنیس روی میز و فوتبال دستی، مسابقه کتابخوانی، مسابقه عکاسی، کارگاه های آموزش خانواده، جلسات شورای مربیان و همچنین مشارکت فعال خانواده های ره آموزان در قالب تشکیل و برگزاری جلسات انجمن اولیاء و مربیان، برگزار گردید.
همچنین لازم به ذکر است ره آموزان در این ترم به صورت گروهی به فضاسازی کلاس های خود پرداختند و در امور اجرایی مرکز از جمله نصب جاکفشی، اداره بوفه مرکز و… مشارکت نمودند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *