دستورالعمل نظم دهی به تماس های تلفنی

همان طور که می‌دانیم یکی از مهم ترین وظائف مربی تربیتی برقراری ارتباط مفید و موثر با متربیان خود می‌باشد. برقراری ارتباط مابین مربی و متربی از روش‌های گوناگونی انجام می‌پذیرد که یکی از این روش ها از طریق تماس تلفنی میسر می‌گردد. از آنجاییکه برقراری تماس تلفنی مربیان با متربیان خود با حضور این عزیزان در مرکز انجام می‌پذیرفت لذا حضور مربیان در مرکز منجر به هدر رفت وقت آنها بابت طی نمودن مسیر رفت و برگشت و همچنین اشغال شدن خطوط مرکز می گردید. همچنین درصورت برقراری تماس با تلفن های همراه شخصی هزینه قابل توجهی برای مربیان در پی خواهد داشت. لذا برآن شدیم تا در این رابطه دستورالعمل مناسبی تدوین گردد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *